スポクラで失敗

帰り際によったスポクラでは失敗してしまった。退館時にシューズロッカーの鍵が見つからず、大騒ぎをしてしまった。館内に再度入れてもらい捜し回ったが無い、使ったロッカーも探したが無い、荷物も全て引っ繰り返して探しても無い。飛行機までもう時間が無い。シューズロッカーの鍵を空けてもらおうとしたがシューズロッカーのどこに靴を入れたか覚えていない。店のスタッフの人達にも飛行機の時間が近く急いでいる旨を伝えて一緒に探していただいた。ふと、店員さんが、「もしかしてこれじゃないですか?」と指さしたところを見ると、鍵が刺さったままのシューズロッカーに私の靴が入っていた…。やってしまったー!鍵掛けてなかった。
スタッフさんにごめんなさいとあやまりつつお礼を言う。スタッフさんは笑いながら、いえいえ、けど飛行機の時間は大丈夫ですか?と尋ねる。見たら飛行機まで時間が無い。またいらして下さいーというスタッフさんの声を受けつつ急いでスポクラを後にした。

In the sportsclub that I stopped after the meeting, I made a mistake. I lost a key of shoes locker. I searched around the club but I couldn't find it. I asked the staff to open my shoes locker but I didn't know where my shoes is. The staff earched with me. And said "Isn't it your shoes?" I saw it and screamed,"Yes! It's mine. I'm awfuly sorry to bother you and thank you so much!" The staff said with simile,"Don't mind. Anyway don't you have a time for a plain?" Oh! It remains no time! I hurried to the airport.