ジャズダンス練習

某教室が休みだったので予定を変更してジャズダンスの練習場に向かう。途中参加だったが先週の振りの復習からだったのでなんとかついていけた。先週から比べるとアップダウンの感覚が少しだけ戻ってきた感じ。5月までになんとかなるかな。
振りの構成を聞いたところ、全部で4曲の構成で、1曲目は男性パート、2曲目は女性、3曲目は合同で4曲目がフィナーレとのこと。今やっているのは3曲目。今週で3曲目の振りが一通り入った。復習していこう。

I changed my schedule and went to the lesson of jazz dance. Whe I got to the studio, the lessn had already begun. But fortunately, it was run-through of the last week's movement so I could follow all of the movements. I think my motion in up-down is getting better and better. I'll practice more for the stage in May.